مقاله های من در رز بلاگ
یک درمانگر کیست؟ برای کسانی که هنر را دوست دارند و دوست دارند از آن رسانه برای کمک به مردم استفاده کنند ، هنر درمانی ممکن است یک گزینه شغلی مناسب برای در نظر گرفتن باشد! هنر درمانی نوعی درمان درمانی
قالب وبلاگ
آرشيو
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت مقاله های من در رز بلاگ خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







یک درمانگر کیست؟

برای کسانی که هنر را دوست دارند و دوست دارند از آن رسانه برای کمک به مردم استفاده کنند ، هنر درمانی ممکن است یک گزینه شغلی مناسب برای در نظر گرفتن باشد!

هنر درمانی نوعی درمان درمانی است. این روش از روند خلاقانه ساختن هنر برای کشف و کار کردن بر روی احساسات ، احساسات منفی و رفتارهای فرد استفاده می کند. فرایند خلاق تولید آثار هنری به افراد کمک می کند تا استرس و اضطراب را برطرف کنند ، مهارت های جدید اجتماعی را یاد بگیرند و عزت نفس و آگاهی را بهبود بخشند.

هنر درمانی هم روانشناسی و هم رشد انسانی را مطالعه کرده و تسلط داشته و در هر دو روش درمانی و هنری آموزش دیده است. آنها می توانند بدون در نظر گرفتن جنسیت ، سن ، قومیت ، به افراد ، زوج ها ، خانواده ها یا گروه هایی از افراد کمک کنند.

 

یک درمانگر کیست؟

متخصصین هنری به منظور ترغیب پیشرفت شخصی ، افزایش مهارتهای مقابله ای و بهبود کیفیت عملکردهای شناختی ، به مشتریان خود کمک می کنند تا در ایجاد هنر درگیر شوند.

سایر اشکال درمانی از کلمات یا زبان به عنوان وسیله ارتباط استفاده می کنند. با این حال ، مواقعی وجود دارد که انسان قادر به بیان خود در این محدوده محدود نیست. تکنسین های درمانی برای آموزش نمادها و استعاره های ناگفته آموزش دیده اند. مفاهیمی که معمولاً بیان آنها با کلمات دشوار است. از طریق این فرآیند ، افراد می توانند واقعاً شروع به دیدن نتایج حاصل از هنر درمانی و پیشرفت هایی که در زندگی آنها می شود انجام دهند.

اکسپرس هنر درمانی یک زمینه خارق العاده است که در زندگی بسیاری از افراد ثابت کرده است که شگفتی ساز است. متخصصین درمانگر می توانند به افرادی که با خاطرات یا احساسات ناشی از سوءاستفاده ، مبارزه ، سرطان ، آسیب دیدگی مغزی و سایر ناتوانی های سلامتی دست و پنجه نرم می کنند ، یاری دهند. و همچنین می تواند به افراد دارای شخصیت ضد اجتماعی ، افسردگی ، اوتیسم ، زوال عقل و سایر اختلالات کمک کند.

برای تجربه مزایای هنر درمانی ، مشتری ها نیازی به استعداد یا هنرمند ندارند. وظیفه یک درمانگر هنری آموزش و نقد آثار هنری نیست. با این حال ، وظیفه آنها این است که به پیام های اساسی که از طریق هنر به تصویر کشیده شده اند ، تحقیق کنند و از تکنیک های مشاوره روان درمانی برای رشد شخصی ، ترغیب خودآگاهی و آموزش مهارت های مقابله استفاده کنند.

 

آیا شما مناسب هستید که یک هنر درمانی باشید؟

متخصصین هنر درمانی شخصیت های متمایزی دارند. آنها تمایل دارند که افراد هنری باشند ، به این معنی که آنها خلاق ، بصری ، حساس ، مفصل و بیان هستند. آنها بدون ساختار ، اصلی ، غیر سازگار و مبتکر هستند. برخی از آنها نیز اجتماعی هستند ، به این معنی که آنها مهربان ، سخاوتمند ، مشارکتی ، صبور ، دلسوز ، مفید ، همدل ، مهربان و دوستانه هستند.

 

محل کار یک متخصص هنری کجاست؟

هنر درمانی زمینه بزرگی است و در افراد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از کودکان خردسال تا بزرگترها. زندانیان به جانبازان جنگ؛ و افراد دارای اختلالات روانی تا معلولیت جسمی

هنر درمانی می تواند در بیمارستان ها ، واحدهای مراقبت توانبخشی ، مراکز تحقیقات بالینی ، مراکز بهداشتی ، مراکز اقامتی ، مراکز روانی ، مراکز بازداشت ، مؤسسات پزشکی قانونی ، مراکز بحران ، جوامع ارشد و مدارس فعالیت کند. مشتریان آنها می توانند از افراد مجرد ، زوج ، خانواده و گروه متفاوت باشند.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

تاریخ : دوشنبه 18 فروردین 1399 نویسنده : درسا l بازدید : 54

ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته
» جراح قلب و عروق »» یکشنبه 24 فروردین 1399
» مهندسی زیست پزشکی »» شنبه 23 فروردین 1399
» متخصص سیتوتکنولوژی »» جمعه 22 فروردین 1399
» تکنسین سیتوژنتیک »» پنجشنبه 21 فروردین 1399
» دانشمند بیوانفورماتیک »» چهارشنبه 20 فروردین 1399
» متخصص شنوایی »» سه شنبه 19 فروردین 1399
» هنر درمانی »» دوشنبه 18 فروردین 1399
» اختلال در مصرف الکل »» یکشنبه 17 فروردین 1399
» یوگای گرم »» شنبه 16 فروردین 1399
» داروهای ضد افسردگی و افزایش وزن »» جمعه 15 فروردین 1399
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب محبوب

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به مقاله های من در رز بلاگ مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

مقاله های من در رز بلاگ