مقاله های من در رز بلاگ
یک متخصص سیتوتکنولوژی کیست؟ یک متخصص سیتوتکنولوژی یک کارآگاه سلول است و نقش مهمی در کشف و کشف بیماری ، سرطان و تغییرات پیش سرطانی سلولها با استفاده از میکروسکوپ دارد. آنها آناتومی سلول طبیعی و غیر طب
قالب وبلاگ
آرشيو
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت مقاله های من در رز بلاگ خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







یک متخصص سیتوتکنولوژی کیست؟

یک متخصص سیتوتکنولوژی یک کارآگاه سلول است و نقش مهمی در کشف و کشف بیماری ، سرطان و تغییرات پیش سرطانی سلولها با استفاده از میکروسکوپ دارد. آنها آناتومی سلول طبیعی و غیر طبیعی را با هم مقایسه می کنند و سپس اهمیت تفاوت ها را به منظور شناسایی بیماری در مراحل مختلف ارزیابی می کنند.

سیتوتکنولوژی یک تخصص بهداشتی است که امکانات مهیج را برای علاقه مندان به یک حرفه در علم و نقش مهمی در مراقبت های بهداشتی فراهم می کند.

 

یک متخصص سیتوتکنولوژی چه می کند؟

متخصصان فن آوری سلولی مسئول معاینه میکروسکوپی سلول ها هستند. آنها با سایر اعضای آزمایشگاه که نمونه سلول های انسانی را ارزیابی می کنند ، کار می کنند. پس از شناسایی واریانس ها ، آنها مسئول تعیین سطح اهمیت این ناهنجاری ها هستند. آنها بخشی جدایی ناپذیر در تشخیص بیماری ها و ناهنجاری هایی هستند که بر زندگی انسان ها تأثیر می گذارد.

سیتوتکنولوژیست نمونه های انسانی را دریافت می کند و آنها را با استفاده از فرآیندهای علمی و استاندارد شده آماده معاینه می کند. تهیه دقیق اسلایدها به منظور دستیابی به نتایج دقیق بسیار مهم است.

اسلایدها سپس با استفاده از انواع تجهیزات میکروسکوپی مورد بررسی قرار می گیرند. پس از شناسایی سلولهای غیر طبیعی ، تکنسین از دانش خود در مورد آناتومی سلول و بیماری برای تعیین اهمیت ناهنجاریها استفاده می کند.

متخصصان فن آوری سیته وظیفه نوشتن گزارش مفصلی از یافته های خود را دارند. پس از اتمام گزارش ، آن را به پاتولوژیست ارسال می کنید. این آسیب شناس گزارش گزارش سیتوتکنولوژی را تأیید و اعلام می کند و آن را به پزشک بیمار ارسال می کند.

 

آیا شما مناسب هستید که یک متخصص سیتوتکنولوژی باشید؟

متخصصان فن آوري اطلاعاتي داراي شخصيت هاي مشخصي هستند. آنها تمایل دارند که افراد تحقیق باشند ، به این معنی که آنها فکری ، درونگرا و کنجکاوی هستند. آنها کنجکاو ، روشمند ، منطقی ، تحلیلی و منطقی هستند. برخی از آنها همچنین واقع بین هستند ، به این معنی که آنها مستقل ، پایدار ، پایدار ، واقعی ، عملی و پرتحرک هستند.

 

محل کار یک متخصص سیتولوژی  کجاست؟

سیتوتکنولوژیست ها در آزمایشگاه ها کار می کنند. آزمایشگاه ممکن است در بیمارستان ، آزمایشگاه مستقل یا مرکز تحقیقات باشد. در بعضی مواقع آزمایشگاه ها می توانند پر سر و صدا باشند. آنها حاوی انواع مواد شیمیایی خطرناک و ماشین آلات پیشرفته هستند. نمونه های سلولی می توانند بیماریهای واگیردار داشته باشند. تکنسین ها باید از سیاست ها و رویه های تعیین شده پیروی کنند تا از امنیت آنها اطمینان حاصل شود. فضا معمولاً محدود است و باید تمیز و سازمان یافته باقی بماند.

افراد حاضر در این حرفه ساعتهای طولانی را روی مدفوع آزمایشگاهی می گذرانند و میکروسکوپ را جستجو می کنند. آنها با دقت هر قسمت از سلول را با سلولهای طبیعی مقایسه می کنند ، حتی به دنبال کوچکترین تفاوت هستند. در طول روز کاری خود ، به آزمایشگاه می روند و از وسایل مختلف ایمنی شخصی مانند دستکش ، لباس ، کت آزمایشگاه ، سپر صورت و سایر تجهیزات محافظ شخصی استفاده می کنند.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

تاریخ : جمعه 22 فروردین 1399 نویسنده : درسا l بازدید : 149

ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته
» جراح قلب و عروق »» یکشنبه 24 فروردین 1399
» مهندسی زیست پزشکی »» شنبه 23 فروردین 1399
» متخصص سیتوتکنولوژی »» جمعه 22 فروردین 1399
» تکنسین سیتوژنتیک »» پنجشنبه 21 فروردین 1399
» دانشمند بیوانفورماتیک »» چهارشنبه 20 فروردین 1399
» متخصص شنوایی »» سه شنبه 19 فروردین 1399
» هنر درمانی »» دوشنبه 18 فروردین 1399
» اختلال در مصرف الکل »» یکشنبه 17 فروردین 1399
» یوگای گرم »» شنبه 16 فروردین 1399
» داروهای ضد افسردگی و افزایش وزن »» جمعه 15 فروردین 1399
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب محبوب

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به مقاله های من در رز بلاگ مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

مقاله های من در رز بلاگ