مقاله های من در رز بلاگ
جراح قلب و عروق کیست؟ جراح قلب و عروق یک پزشک پزشکی است که در جراحی های داخل قفسه سینه (قفسه سینه) تخصص دارد ، که ممکن است قلب ، ریه ها ، مری و سایر ارگان های داخل سینه را درگیر کند. علاوه بر انجام ع
قالب وبلاگ
آرشيو
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت مقاله های من در رز بلاگ خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







جراح قلب و عروق کیست؟

جراح قلب و عروق یک پزشک پزشکی است که در جراحی های داخل قفسه سینه (قفسه سینه) تخصص دارد ، که ممکن است قلب ، ریه ها ، مری و سایر ارگان های داخل سینه را درگیر کند. علاوه بر انجام عمل جراحی ، بیماریهای این اندام ها را نیز تشخیص و درمان می کنند.

جراحان قلب نتیجه نتایج فوری و اغلب زندگی را تغییر می دهند. از زمان پایان جنگ جهانی دوم ، جراحی قلب و عروق در حال رشد شتاب یافته ، همراه با سرعت در حال تحولات فن آوری است. این تخصص پزشکی نسبتاً جوان است و هنوز در حال تحول است.

 

جراح قلب و عروق چه می کند؟

جراحان قلب و عروق نقش مهمی در تیم مراقبت های بهداشتی دارند. آنها بر روی بیماری هایی عمل می کنند که در اندام های داخل قفسه سینه و در ساختارهای استخوانی و بافت هایی که حفره سینه را تشکیل می دهند ، فعالیت می کنند.

تشخیص بیماری قلبی با پزشک مراقبت های اولیه بیمار آغاز می شود ، که سپس آنها را به متخصص قلب ارجاع می دهد. اگر متخصص قلب و عروق آنها تصمیم بگیرد که به عمل جراحی نیاز دارند ، او آنها را به یک جراح قلب و عروق ، که عضو جدید تیم سلامت قلب آنها می شود ، ارجاع می دهد.

در تخصص جراحی قلب و عروق ، تخصص های خاصی وجود دارد - جراحی قلب در بزرگسالان ، جراحی قلب و عروق کودکان ، جراحی قفسه سینه عمومی (اختلالات ریه ها و مری) ، جراحی قلبی احتقانی و جراحی پیوند قلب و ریه.

یک جراح قلب و عروق ممکن است درمان کند: بیماری عروق کرونر یا انسداد شریان در قلب ، انسداد در دریچه قلب (بازدید کنندگان) ، نشت دریچه (های) قلب ، بزرگ شدن غیر طبیعی یا آنوریسم عروق بزرگ در قفسه سینه ، نارسایی قلبی و فیبریلاسیون دهلیزی.

نظارت بر بیماران در مراقبت های ویژه بخش مهمی از کار یک جراح قلب و عروق است - اگرچه جراحی قلب بسیار ایمن است ، اما گاهی ممکن است عوارضی از جمله بی نظمی ضربان قلب (آریتمی) ، سکته مغزی ، خونریزی بعد از عمل ، مایعات اطراف ریه ها ، عفونت و ... ایجاد شود. یا ترومبوز

 

آیا شما مناسب هستید که یک جراح قلب و عروق باشید؟

جراحان قلب و عروق دارای شخصیت های مشخصی هستند. آنها تمایل دارند که افراد تحقیق باشند ، به این معنی که آنها فکری ، درونگرا و کنجکاوی هستند. آنها کنجکاو ، روشمند ، منطقی ، تحلیلی و منطقی هستند. برخی از آنها همچنین واقع بین هستند ، به این معنی که آنها مستقل ، پایدار ، پایدار ، واقعی ، عملی و پرتحرک هستند.

 

محل کار یک جراح قلب و عروق کجاست؟

جراحان قلب و عروق به طور معمول در بیمارستان ها مشغول فعالیت هستند ، هر دو عملیات برنامه ریزی شده و اضطراری را انجام می دهند. بعضی از آنها در آموزش بیمارستانها مشغول به کار هستند و به جراحان مشتاق قلب و عروق برای تکمیل مهارتهای خود کمک می کنند.

جراحان قلب و عروق همچنین در معالجه و مدیریت بسیاری از شرایط مختلف در تخصص خود نقش دارند ، که ممکن است حضور آنها در کلینیک های سرپایی ، جلسات تیمی و دور بخش باشد.

جراحان قلب که تازه شروع به کار کرده اند ، انتظار دارند ساعتهای طولانی و نامنظم کار کنند. آنها اغلب در تماس هستند و هر وقت اورژانس پیش می آید نیاز به کار دارند و یک بیمار سریعاً نیاز به عمل جراحی دارد. جراحانی که با تیمهای بزرگ همکاری می کنند ممکن است شیفت های تماس را با دیگران در تیم خود معامله کنند یا می توانند بین شیفت کاری روز و شب جابجایی کنند.

بسته به نیاز بیماران ، جراحان قلب ممکن است دو روز و چهار یا پنج روز دیگر انجام دهند. این یک حرفه شغلی است و دانستن نحوه مدیریت استرس بسیار مهم است.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

تاریخ : یکشنبه 24 فروردین 1399 نویسنده : درسا l بازدید : 54

ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: سینما در ماشین با ایرانتیک

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.
1399/03/13 || 0:06


مطالب گذشته
» جراح قلب و عروق »» یکشنبه 24 فروردین 1399
» مهندسی زیست پزشکی »» شنبه 23 فروردین 1399
» متخصص سیتوتکنولوژی »» جمعه 22 فروردین 1399
» تکنسین سیتوژنتیک »» پنجشنبه 21 فروردین 1399
» دانشمند بیوانفورماتیک »» چهارشنبه 20 فروردین 1399
» متخصص شنوایی »» سه شنبه 19 فروردین 1399
» هنر درمانی »» دوشنبه 18 فروردین 1399
» اختلال در مصرف الکل »» یکشنبه 17 فروردین 1399
» یوگای گرم »» شنبه 16 فروردین 1399
» داروهای ضد افسردگی و افزایش وزن »» جمعه 15 فروردین 1399
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب محبوب

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به مقاله های من در رز بلاگ مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

مقاله های من در رز بلاگ